Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Winnica pod lubuskim słońcem

1. Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy Winnica Pod Lubuskim Słońcem , dostępny pod adresem internetowym https://podlubuskimsloncem.pl/ prowadzony jest przez Bożenę Schabikowską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Winnica Pod Lubuskim Słońcem, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej
    przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5472041196, REGON .
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z
    Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

2. Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany
    bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Winnica Pod Lubuskim Słońcem wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej
    przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5472041196, REGON .
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność
    gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://podlubuskimsloncem.pl/sklep/
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  9. Konto – konto Klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych
    przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy
    Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności
    ilości produktów.
  13. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

3. Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: Łaski 35c koło Przełaz 66-218 Lubrza
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@podlubuskimsloncem.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 664 455 010
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:  (PKO BP).
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach: 10.00-11.00 od poniedziałku do piątku.

4. Ogólne informacje dotyczące Produktów oraz licencji na korzystanie z Produktów

  1. Produkty oferowane w formie e-booków, kursów online, nagrań video oraz webinarów sprzedawane są w wersji „elektronicznej” co oznacza, że Produkt jest dostępny do pobrania ze Strony Sklepu w formie pliku PDF lub video.
  2. Na Produkty oferowane w Sklepie Internetowym udzielana jest licencja niewyłączna na czas nieokreślony na korzystanie z Produktów.
  3. Wszystkie Produkty zapisane na nośniku materialnym oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

5. Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu FireFox bądź Google Chrome.
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,
  4. zainstalowany program FlashPlayer.

6. Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich
    lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami ustęp 7 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na
    stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
  5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
  6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach
    za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
  7. Na każdy sprzedany Produkt Sprzedawca wystawia imienny dowód zakupu (fakturę VAT).

7. Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres e-mai, adres zamieszkania, login oraz hasło.
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w ustępie 3 Regulaminu.

8. Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. wejść i/lub zalogować się do Sklepu;
  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”;
  3. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  4. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
  5. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”,
  6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności i opłacić zamówienie w określonym terminie z zastrzeżeniem ustępu 9 pkt 9.

9. Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
  2. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,
  3. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
  4. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
  5. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
  6. Płatności elektroniczne,
  7. Płatność kartą płatniczą,
  8. Płatność za pobraniem.
  9. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.

10. Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z ustępem 8 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
  4. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
  5. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
  6. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  7. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy:
  8. terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
  9. Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też
    dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
  10. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
  11. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem,
    płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku
    bankowego Sprzedawcy.
  12. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
  13. Dostawa Produktów w formie fizycznej odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
  14. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży
    stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport,
    dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach
    Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie
    składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli
    związania się Umową Sprzedaży.

11. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia
    Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż
    przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są
    dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1
    biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów
    przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od
    objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
  5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o
    odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy
    wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego
    terminu.
  6. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem
    bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail
    Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej
    Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w ustępie 3.
    Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi
    załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia
    30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą
    elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany
    przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o
    odstąpieniu od Umowy.
  8. Skutki odstąpienia od Umowy:
  9. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
  10. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi
    niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
    oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez
    niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem
    dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu
    dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany
    przez Sprzedawcę.
  11. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod
    płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji,
    chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie
    będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  12. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu
    otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego
    odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  13. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w
    niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w
    którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie
    zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
  14. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty
    zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł
    zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
  15. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu
    wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do
    stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  16. W przypadku, gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać
    odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach
    zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
  17. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
  18. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
    wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu
    jego zindywidualizowanych potrzeb,
  19. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
    zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
    zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
    jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  20. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  21. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za
    wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem
    świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo
    odstąpienia od Umowy,
  22. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,
    nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić
    przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
  23. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu,
    ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
    rzeczami,
  24. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne
    albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,
    jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  25. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  26. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku
    materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną
    zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
    poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,

12. Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient
    ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie
    cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają
    odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady,
    okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego
    reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie,
    nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym
    terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w ustępie 3 niniejszego Regulaminu.
  8. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o
    niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
  9. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o
    niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
    Sprzedawca dołączy też kartę gwarancyjną do sprzedanego Produktu.

13. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez
    Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w
    siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)
    rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań
    statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów
    Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu
    Ochrony Konkurencji i Konsumentów:http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php, http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  1. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego
    sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia
    2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z
    wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze
    Sprzedawcą.
  3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego
    inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15
    grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn.
    zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie
    polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
  4. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia
    sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy
    powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji
    społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów
    (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

14. Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem
    Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a
    jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
  4. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze
    sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską,
    Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu
    przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie
    Administratora.
  5. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze
    sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator
    udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi
    obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie
    wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy
    Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

15. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z
    ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów
    płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na
    realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie
    Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają
    zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w
    szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych
    osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania
    reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za
    pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Regulamin wchodzi w życie dnia 26.11.2020 r.